Виставка Інтершарм 2016. Упереджені записки неупередженого
Вже на підступах до виставки відчуваєш, що захід стосується індустрії краси. Нескінченний потік жінок та дівчат, гарних та не дуже, молодих та більш поважного віку, прямує на виставку. В зворотній бік йде трохи менша колона, але вже з якимось пакуночками та кульками з написами відомих та невідомих косметологічних брендів. В очах майже в усіх дивний блиск, відчувається, що дотик до краси не минув марно.
Певно з таким гордовитим виразом поверталися жінки з подарунками булгаковського Воланда, які вони отримали в жіночому магазині на виставі вар’єте. Але подарунок від лукавого залишається подарунком від лукавого і вистава чорної магії закінчилась скандальним викриттям.
Одна моя знайома, якій я розповів про свої думки, відповіла, що я нічого не розумію в сучасних світових тенденція моди та краси, зараз модно бути красивим та здоровим. Я відказав, що ці поняття взаємозв'язані. Здорова людина майже завжди красива, а все інше – психологічні комплекси. Окрім того, жінок в 50-ти та 60-ти річному віці не врятують ніякі косметологічні процедурі від ознак зменшення м'язової маси та остеопорозу, які ведуть до зміни постави, ходи тощо. Нащо була дана категорична відповідь, що я нічого не розумію в сучасному світі. Перехід дискусії в емоційне русло мене не влаштовував і у відповідь я лише знизав плечима.
Індустрія краси розташувалася в трьох великих павільйонах по трьох великих тематиках – апаратна косметологія, перукарське мистецтво та макіяж з нігтьовим сервісом. Слід зауважити, що цього річна виставка була значно жвавіша за тогорічну. Минула річна виставка запам'яталася юрбами відвідувачі при обмеженій кількості експонентів. Хоча на виставці не були представлені якісь технічні новинки та інновації, але лазерне обладнання провідників було представлено в повній мірі. До уваги відвідувачів були представлені лазери компаній Asclepion, Candela, Deka, Syneron.
З'явилися і всюдисущі китайці. За лаштунками циркулювали слухи, що вони дуже втомились від того, як їх нагрівають українські партнери і вирішили налагодити бізнес самі. Спритні китайці зібрали цілий каталог всілякого обладнання для апаратної косметології, певно збирали виробників з усього Китаю. За якість тяжко щось сказати, але асортимент і ціни просто вражали.
Найбільше вразило, те що травматичні процедури (ін'єкцій, лазерне шліфування тощо) проводилося відкрито на стендах. Звісно кумедно було спостерігати жінку бальзаківського віку розчервонілу після лазерного омолодження, чи процедуру коління ботекса. Але все повинно мати свої межі, так вже скоро будуть демонструвати процедуру вагінального омолодження прямо на виставковому стенді. На моє зауважені один з учасників виставки лише відказав – «А хулі нам …». Навіть якщо відкинути естетичну сторону, є правила септики і антисептики, що повинні притримуватися навіть косметологи.
В цілому виставка справила непогане враження. Ринок косметологічних послуг поступово починає оживати. Індустрія марнославства набирає хід
Вже на підступах до виставки відчуваєш, що захід стосується індустрії краси. Нескінченний потік жінок та дівчат, гарних та не дуже, молодих та більш поважного віку, прямує на виставку. В зворотній бік йде трохи менша колона, але вже з якимось пакуночками та кульками з написами відомих та невідомих косметологічних брендів. В очах майже в усіх дивний блиск, відчувається, що дотик до краси не минув марно.
Певно з таким гордовитим виразом поверталися жінки з подарунками булгаковського Воланда, які вони отримали в жіночому магазині на виставі вар’єте. Але подарунок від лукавого залишається подарунком від лукавого і вистава чорної магії закінчилась скандальним викриттям.
Одна моя знайома, якій я розповів про свої думки, відповіла, що я нічого не розумію в сучасних світових тенденція моди та краси, зараз модно бути красивим та здоровим. Я відказав, що ці поняття взаємозв'язані. Здорова людина майже завжди красива, а все інше – психологічні комплекси. Окрім того, жінок в 50-ти та 60-ти річному віці не врятують ніякі косметологічні процедурі від ознак зменшення м'язової маси та остеопорозу, які ведуть до зміни постави, ходи тощо. Нащо була дана категорична відповідь, що я нічого не розумію в сучасному світі. Перехід дискусії в емоційне русло мене не влаштовував і у відповідь я лише знизав плечима.
Індустрія краси розташувалася в трьох великих павільйонах по трьох великих тематиках – апаратна косметологія, перукарське мистецтво та макіяж з нігтьовим сервісом. Слід зауважити, що цього річна виставка була значно жвавіша за тогорічну. Минула річна виставка запам'яталася юрбами відвідувачі при обмеженій кількості експонентів. Хоча на виставці не були представлені якісь технічні новинки та інновації, але лазерне обладнання провідників було представлено в повній мірі. До уваги відвідувачів були представлені лазери компаній Asclepion, Candela, Deka, Syneron.
З'явилися і всюдисущі китайці. За лаштунками циркулювали слухи, що вони дуже втомились від того, як їх нагрівають українські партнери і вирішили налагодити бізнес самі. Спритні китайці зібрали цілий каталог всілякого обладнання для апаратної косметології, певно збирали виробників з усього Китаю. За якість тяжко щось сказати, але асортимент і ціни просто вражали.
Найбільше вразило, те що травматичні процедури (ін'єкцій, лазерне шліфування тощо) проводилося відкрито на стендах. Звісно кумедно було спостерігати жінку бальзаківського віку розчервонілу після лазерного омолодження, чи процедуру коління ботекса. Але все повинно мати свої межі, так вже скоро будуть демонструвати процедуру вагінального омолодження прямо на виставковому стенді. На моє зауважені один з учасників виставки лише відказав – «А хулі нам …». Навіть якщо відкинути естетичну сторону, є правила септики і антисептики, що повинні притримуватися навіть косметологи.
В цілому виставка справила непогане враження. Ринок косметологічних послуг поступово починає оживати. Індустрія марнославства набирає хід
Немає коментарів:
Дописати коментар